sobota, 3 stycznia 2015

Jedziem z tym koksem.

Dzień dobry!

Regularnie pewnie nie będzie. Często znając mnie też nie. Raz na jakiś czas potrzebuję z siebie wypluć jakieś myśli, pogadać najzwyklej w świecie. Aby nie zaśmiecać nazbyt <pierwszego bloga> uznałam, że to tutaj będę z siebie wyrzucać wszystkie te przypadkowe myśli.

Gdyby ktoś koniecznie wymagał sprecyzowania o czym tu będzie, o wszystkim. O książkach, o filmach, moje refleksje, które dziwnym trafem czasem mnie nachodzą, może kilka "lifehacków" typu jak nie dostać świra ucząc się, a także moje marudzenie, bo marudzę na potęgę. Jednakże o książkach będzie najwięcej, bo czytać uwielbiam, a niestety w ostatnich latach ilość przeczytanych książek przeze mnie znacznie spadła, ten blog ma dać mi kopa w tyłek, żebym jednak czytać zaczęła regularnie, przynajmniej dwie książki na miesiąc (jakże spektakularny wynik, uhuhu...).

Tak więc oto... Zapraszam każdego kto lubi czasem poczytać sobie prostą paplaninę i recenzje książek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)