czwartek, 19 marca 2015

Tytułowy TAG (Titles TAG)

Cześć Kochani! :)

Czasu może troszkę mało, ale notkę by się wstawić przydało. Znalazłam wczoraj przeuroczą booktuberkę z USA (thebookbasement przyjemność i trening języka w jednym), która robiła jakiś czas temu Titles Tag, którego jeszcze nie widziałam na żadnym polskim blogu ani vlogu (tak mi się wydaje), więc postanowiłam go przenieść do polskiego internetu.

Więc zaczynajmy!


1. Najdłuższy tytuł z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
"How to draw and paint seascapes and landscapes" Kerr Vernon. Dłuższego nie kojarzę. Książka na ten moment czeka na swoją kolej aż będę miała czas, żeby się z niego uczyć, razem z trzynastoma innymi o tematyce rysunku. Recenzja kiedyś pojawi się na twierdzy przez swoją tematykę.

2. Najkrótszy tytuł z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
Pierwsze co pomyślałam to "Lalka" i tę faktycznie czytałam, drugą, nieczytaną przeze mnie, o której pomyślałam jest "To" Stephena Kinga. Krócej się chyba nie da :P

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.
"Sezon na cuda" Magdaleny Kordel. Do dziś nie wiem jak to ma się imać treści książki.

4. Tytuł, który opisuje książkę perfekcyjnie.
"Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek. Prosto, bez zbędnych upiększeń, metafor i innych. Na podstawie jej prawdziwego pamiętnika. Swoją drogą, jeśli nie czytaliście, zróbcie to koniecznie. Daje mocno do myślenia.

5. Najbardziej irytujący tytuł.
Ponownie, "Sezon na cuda". Czemu mnie denerwuje? Nie wiem, może przez to jak bardzo nie pasuje do książki.

6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i ułóż swój tytuł.
"Malować lalkę na pejzażu morskim to cuda jak rysować pamiętnik" Wyszło coś... dziwnego :D


Ciekawa jestem Waszych odpowiedzi. Na ten moment taguję Roberta z Czytanie moim tlenem i Anitę z bookreviews, a także Indywidualnego Obserwatora. Będzie mi bardzo miło, jeśli zrobicie ten tag :D

Do napisania, 
Weronika G.

3 komentarze:

  1. O tym tagu jeszcze nie słyszałam :D Bardzo ciekawe odpowiedzi ♥ Podoba mi się twój blog, więc obserwuję :)
    Zapraszam też do mnie, dopiero się rozkręcam: isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z podanych książek jeszcze nie czytałam. Jak na razie mam ich chyba za dużo.+ o wiele więcej nauki.
    Obserwuję.
    Agrin
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! ♥ Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :D Szczegóły na moim blogu! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)