niedziela, 31 maja 2015

Czytelnicze podsumowanie stycznia, lutego, marca, kwietnia i maja + czerwcowe TBR

Tak, tak mało czytałam, że muszę wszystko wrzucić do jednego posta, żeby nie było wstydu, że taki maleńki stosik. W sumie to i tak wstyd...

Dzień dobry!

Może bez zbędnego przedłużania, oto co przeczytałam od początku 2015 roku:



  • Gra anioła Carloz Ruiz Zafón
  • Vanity Fair William Makepeace Thackeray (simple English)
  • Pan Klarnet Nick Stone
  • Tango Sławomir Mrożek
  • Maszynopis z Kawonu Tomasz Kowalczyk
Do tego dopiszmy jeszcze całe mnóstwo streszczeń, podręczników, rozpoczętych lektur, które kończyłam w połowie bądź 3/4, bo termin gonił, a dochodziły jeszcze klasówki, sprawdziany i inne cholerstwo. Tak, zdecydowanie cieszę się, że skończyłam liceum! :)

A na czerwiec plany mam dość ambitne:
  • The picture of Dorian Grey Oscar Wilde - muszę w końcu skończyć, bo czytam i doczytać nie mogę;
  • The Book of Dragons Edith Nesbit - właśnie kończę słuchać audiobooka, za kilka dni wpis;
  • Ojciec Chrzestny - Mario Puzo;
  • Century - Sarah Singleton;
  • Drawing the head and hands by Andrew Loomis - jak wiecie, uczę się rysunku, już jestem zakochana w tym podręczniku.
Zdjęcia stosiku nie dodaję, bo tak się składa, że tylko jedną z przeczytanych książek mam fizycznie, reszta wypożyczona lub ebook.

A co ciekawego Wy macie zamiar przeczytać w czerwcu? Chętnie poczytam, co Wy planujecie. :)

Do napisania, 
Weronika

5 komentarzy:

  1. No, no, no! Bardzo ciekawe książki były, ale i będą. :D

    U mnie 6 książek przeczytanych i na czerwiec mnóstwo recenzenckich w kolejce. Dobrze, że wakacje, to może dam jakoś radę z terminami ;)

    subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie teraz brak czasu, ale staram się coś czytać. W tym tygodniu udaje się do biblioteki:)

    Pozdrawiam:)
    zuzia z kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, szkoła, obowiązki i jak tu znaleźć czas dla siebie :/ Miłego zaczytania <3

      Usuń
  3. Niedługo rozpoczynam przygodę z Zafonem ♥ Moje podsumowanie na blogu :)

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dobrze, że się przypominasz, chciałam do Ciebie zajrzeć! :) Zafóna uwielbiam, chętnie przeczytam jak Tobie przypadnie do gustu :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)