środa, 17 czerwca 2015

Polski Bookathon TBR! 21-28.06.2015

Witajcie Kochani!

Jestem tak podekscytowana, że podskakuję na krześle! :D Dwa tygodnie temu mniej więcej dowiedziałam się o idei bookathonu i szukałam z nadzieją takiego wydarzenia na skalę Polski a tu BACH, Ewelina Mierzwicka, Anita z Book Reviews i Olga z Wielkiego Buka zrobiły mi najlepszą niespodziankę od długiego, długiego czasu. Dziewczyny, kocham Was! <3

Dodam jeszcze, że w tym tygodniu poza tym Bookathonem wezmę udział także w innym, zagranicznym. Zobaczymy czy mi się uda. Jak się bawić to się bawić, drzwi wy... no i tak dalej. ;)
W ciągu Bookathonu jak wiecie do spełnienia będą pewne wyzwania. A oto moje pozycje, które mam zamiar wyczytać do cna w tym czasie:

  • Andrzej Sapkowski Coś się kończy, coś się zaczyna  jako książka, którą planuję przeczytać od lat (podobnie jak inne z sagi, których jeszcze nie zaczęłam)
  • Stefan Żeromski Ludzie bezdomni książka, którą zaczęłam, ale nie skończyłam
  • Moja ruda sfora Maja Lidia Kossakowska książka, którą ktoś mi wybrał (pozdrawiam Artura! :) )
  • John Green Gwiazd naszych wina Bestseller, którego nie czytałam + książka i film
  • John Green Paper towns bestseller + wyzwanie grupowe z zagranicznego Bookathonu
  • Lucy M. Montgomery Rilla ze Złotego Brzegu zagraniczny Bookathon, książka z dzieciństwa
  • Star Surgeon Alan E. Nourse książka z gatunku, którego czytasz najmniej, zdecydowanie SF, nie czytałam jeszcze ani jednej takiej książki, nie oglądałam ani jednego filmu
7 dni, 7 książek. Niektóre z nich mogą się zmienić jeśli nie dostanę ich w bibliotece (mieszkanie na zawsiówku pomorza...). Z tymi pozycjami wychodzi mi... 2274 stron. Mamo, wybacz mi, że znów zapomnę o Bożym świecie przez książki. Przypominają mi się czasy podstawówki i gimnazjum, książka na dzień, ew. dwa była normą w wakacje. Piękne czasy. :D

Ambitnie, bardzo ambitnie, obawiam się czy podołam, ale nawet jeśli, tu chodzi o to, żeby po prostu świetnie się bawić i przeczytać więcej niż zwykle. :)

Tutaj macie link do wydarzenia na facebooku: https://www.facebook.com/events/973834939323505/
A tutaj link do  Summer Biannual Bibliothonhttps://www.youtube.com/channel/UCax5iInFtxgYeqG6MKhTPJg/videos

Kochani, dajcie mi znać czy bierzecie udział, chętnie się dowiem i pokibicuję również Wam! :)

Aaaa, wielka ekscytacja! <3 Wybaczcie dzisiejsze nieogarnięcie, nadal jestem podekscytowana! :D
Do napisania, 
Weronika 

PS Spodziewajcie się codziennych raportów jak mi idzie ;)

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)