poniedziałek, 13 lipca 2015

Read Week Wrap up i luźna pogadanka

Hej Kochani!

Nie mogę się ostatnio zebrać do kupy, ogarnąć, usiąść i robić cokolwiek. Większość dnia chodzę po domu jak Marek po piekle i nie mogę się zmusić do czegokolwiek. I co osiągnęłam tym samym? Zaległości na Waszych blogach, zaległości czytelnicze, zaległości w pisaniu bloga(ów), w rysowaniu, w grze na gitarze, w pisaniu opowiadań... Słowem, we wszystkim. Mea culpa, leniwcem jestem, cóż począć. Nie mogłam kompletnie się skupić na niczym innym poza studiami, niby czas mam, ale stres w związku z listami, ze składaniem papierów i całym tym cyrkiem wysysa ze mnie życie.

Wiem, znów użalam się nad sobą. Niestety tak jest i po prostu jestem Wam winna jakieś wyjaśnienia, czemu znikam, czemu obiecuję, a wychodzi z tego figa. Także, bez obiecywanek, biorę tyłek w troki i ruszam. Choćby i powolutku, ale lepiej tak niż wcale.

Ale z pozytywów, wczoraj znów zaczęłam czytać zamiast leżeć i tylko patrzeć w sufit zastanawiając się "olaboga, co to będzie!", no i w zeszłym tygodniu spotkałam się z przyjacielem zza morza. Tęskniłam za Stevem, za Business Weekiem i miło było znów zobaczyć tych kochanych ludzi, pogadać. Dali mi rok temu ogromnego kopa na rozpęd, a teraz miło było im podziękować.

Dobra, dość tego rozrzewnienia, podsumujmy Read Week. Jak mówiłam, bardzo się przejmowałam studiami, rekrutacją i to mnie dość wstrzymało jeśli chodzi o czytanie. Ale aż tak źle nie było.

Strony: 508
Książki: Coś się kończy coś się zaczyna Andrzej Sapkowski (zbiór)
Nowele: dwie ze zbioru o Sherlocku Holmesie, tym samym skończyłam zbiór

Zaczęłam też The story girl L. M. Montgomery (audiobook) i Bożych bojowników Sapkowskiego.

W sumie, to by było na tyle.

Do napisania,
Weronika G.

PS Fajnie, że jesteście, że zaglądacie nawet jak mam zastój. Jest naprawdę miło wiedzieć odzew, jak nie pisany, to nawet plusiki, czy po prostu wejścia na bloga pokazujące, że czekacie aż się w końcu ogarnę. :)

2 komentarze:

  1. Ja nie mogłam uczestniczyć w Read Weeku. Widzę dużo Sapkowskiego - wiedźmin <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)