poniedziałek, 6 lipca 2015

TBR Read-a-thon, Read Week z Zaczytaną Blondynką 5.07-12.07

Cześć Kochani!

Po ostatnim bookathonie poczułam wielki niedosyt, ale nie musiałam zbyt długo czekać. Okazuje się, że jest kilka bookathonów w tym samym czasie, ja startuję w dwóch, mianowicie Read Week, o którym dowiedziałam się z bloga Zaczytana Blondynka, jak i w bookathonie na goodreads organizowanym przez grupę Hooked on Books (jakby komuś jeszcze brakowało takich akcji, tam są co miesiąc, w tym 24'godzinne, 48'godzinne i tygodniowe). Polski bookathon zaczyna się dzień później, jednak ja zaczynam zgodnie z tym z goodreads od 05.07.

Postanowiłam, że tym razem nie będę zalewać Was masą postów, po prostu na koniec wrzucę Wrap up.

Wiem, że większość ludzi nie przepada za takim czytaniem na wyścigi, jednak mi taka zabawa przypadła bardzo do gustu i daje ogromniastego kopniaka motywacyjnego.

Więc co będę czytać?



Dwie ostatnie pozycje dokańczałam czytać. Sapkowskiego wczoraj pochłonęłam całkowicie, Sherlocka dokończyłam po północy, więc w sumie dwie książki ze stosu już zdjęte.

Postanowiłam też, że od dzisiaj przez cały tydzień chcę pisać jedną recenzję dziennie, żeby nadgonić z zaległymi, więc spodziewajcie się więcej postów w najbliższym czasie.

Wielkie zaczytanie czas zacząć! Znaczy się, kontynuować.

Do napisania,
Nika

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio także zaczytuje się. Czekam na nowe recenzje, a od siebie polecam książkę pt. "zuzanna" - wspaniała, mocna, życiowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję na chciejlistę!
      Miłego czytania i rysowania, pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)