niedziela, 16 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca 2015

Hej Kochani!

Ja jak zwykle jestem niesamowicie szybka i podsumowanie lipca robię zaczynając drugą połowę sierpnia. Pozostawmy to bez komentarza.

Tak dość szybko, oto co przeczytałam w lipcu:
  • Coś się kończy, coś się zaczyna Andrzej Sapkowski
  • The adventures of Sherlock Holmes - 5,5 noweli, audiobook
  • The story girl L. M. Montgomery - audiobook
  • The secret garden Frances Hodgson Burnett - audiobook
  • Czas pogardy Andrzej Sapkowski
  • Star surgeon Alan E. Nourse
Przeczytałam mniej niż w czerwcu, ale i tak jestem bardzo zadowolona z takiego wyniku, szczególnie, że nie trafiłam na ani jednego gniota. Teraz pozostaje tylko nadrobić zaległości w związku z notkami. No i oczywiście poprawić wynik w sierpniu, żeby nie było wstydu. ;)

Do napisania już jutro,
Weronika 

1 komentarz:

  1. Wynik jest dobry ;)
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)