wtorek, 9 lutego 2016

7Read Up - Podsumowanie

Hej hej!

Może bez zbędnego przedłużania, w ciągu tego maratonu czytelniczego przeczytałam:
Igrzyska Śmierci Suzanne Collins (audiobook) - 352str.
Szamanka od umarlaków  Martyna Raduchowska - 383str.
A Nurse at War  Maggie Holt - nadrobiłam 56 stron, do końca wciąż daleko.



Przez Igrzyska... zarwałam nockę, nie spałam ani godziny słuchając, oczywiście noc przed egzaminem, ale nie żałuję, o nie!

Co prawda nie dałam radę wykonać żadnego z zadań, nie doczytałam do ponad 7cm grzbietu (wyszło mi 4,9cm), ani nie "wyczytałam" swojego imienia, to i tak dwie książki w tydzień to dla mnie świetny wynik.

Miło mi było, dzięki wielkie Martha!

Do napisania!
Nika

2 komentarze:

  1. a ja nic nie wiedziałam o tym maratonie :( a chętnie wzięłabym udział! a tobie dobrze poszło, każdy wynik większy niż 0 to już wynik a trzeba czytać na miarę swoich możliwości, a nie na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Patrząc na to, że jeszcze w 2014 roku przeczytałam tylko 7 książek, to ten wynik mnie całkowicie zadowala. W maratonie wzięłam udział, żeby na nowo wdrożyć się w czytanie i co tu dużo mówić, poskutkowało :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)