wtorek, 2 lutego 2016

7ReadUp - sesja, sesja i nie mam TBR #dzień1

Dzień dobry!

Sesja pełną parą... no okej, wszystkie egzaminy miałam przed sesją, został tylko ten z historii i męczę się z datami od soboty. Jak wiadomo, kucie nieco utrudnia mi możliwość czytania książek. Chciałam do mojego TBR wliczyć An Ilustrated History of Great Britain, ale nie dam rady jej przeczytać dziś, a nie wierzę, że ruszę to po egzaminie, o ile nie trafi mi się poprawka (daj Boże nie).

Zasady są proste, z resztą wytłumaczone <tutaj>
Mogłabym pójść ambitnie i chcieć skompletować całe swoje imię, jednak 8 literek=książek, to sporo jak na 5 dni czytania (bo dwa stracone na egzamin). Z tego względu mój TBR będzie się składał z książek tworzących NIKA.

A pierwszego dnia poszło mi tak:
N - A Nurse at War Maggie Holt - 5str. bo czytam jednocześnie wypisując nieznane słowa (znów po angielsku), więc zjada sporo czasu, a jak wiadomo, sesja.
I - Igrzyska śmierci Suzanee Collins - 1h22min słuchania. Zaczynam rozumieć popularność tej książki i żałuję, że słucham jej tylko przed snem.

Wychodzi 0,3cm stosiku...
Mogło być lepiej, ale i tak jestem zadowolona, myślałam, że wczoraj nie dam rady przeczytać nic.

Do następnego Kochani!
Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)