poniedziałek, 8 lutego 2016

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2016

Witam w ten piękny dzień!
Za oknem w końcu słońce, z tego wszystkiego chyba sobie wyjdę na spacer (w moim przypadku nowość).

A póki co, przychodzę do Was ze styczniowym podsumowaniem. Jak chyba wiecie, sesja za mną, wszystko zdane, szczęśliwa jestem, że ten armagedon za mną. Oczywiście przez egzaminy miałam ograniczony czas na czytanie, więc wynik powalający nie jest, ale jak na mój ostatni czytelniczy zastój, jestem zadowolona.

W styczniu przeczytałam:



  • Dubliners Jamesa Joyce'a - tak naprawdę to skończyłam słuchać dwóch ostatnich historii z tego zbioru. Nieco więcej powiem w nadchodzącym poście.
  • Pani Jeziora Andrzeja Sapkowskiego - a to oznacza napisanie posta o całej sadze, jak planowałam. Nie oczekujcie go szybko, zwyczajnie boję się go napisać, tak bardzo podobała mi się cała seria.
  • A Study in Scarlet Arthur Conan Doyle - co tu dużo mówić, klasa sama w sobie. Darmowy audiobook pochodzi z loyalbooks, serdecznie polecam, genialny lektor.
Tak więc mimo, że styczeń był dość ubogi, to trafiłam na naprawdę dobre książki. Patrząc też na moje postanowienie, czyli 3-4 książki miesięcznie, jestem na dobrej drodze.

Do napisania!
Weronika G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)