czwartek, 4 sierpnia 2016

TBR English Lovers ReadAThon + NIESPODZIANKA

Hej, hej!

English Lovers ReadAThon uważam za oficjalnie otwarty! Mimo, że jest nas bardzo malutko, to i tak miło widzieć, że chociaż kilka osób przełamało się i chce razem z nami czytać po ichniemu ;)
Jest maraton, jest i TBR. Książki miały być 3, żeby móc sobie między nimi żonglować jeśli jakaś jest za trudna. Ja stwierdziłam, że postaram się skończyć cztery, bo dwie z nich zaczęłam już wcześniej.
Dwie pozostałe w innym formacie,
więc spróbujcie je sobie po prostu
wyobrazić na wierzchu stosu. :P
  1. PS I still love you Jenny Han (od 24'go rozdziału) - ebook
  2. The call of the wild Jack London - audiobook
  3. Witch & Wizard James Patterson - książka fizyczna (od 31 strony)
  4. Sweetheart Chelsea Cain - książka fizyczna
Swoje postępy będę publikowała na niedawno przeze mnie założonym instagramie. Postaram się w miarę regularnie wstawiać jak mi idzie. Chętnie zobaczymy także Wasze stosiki i poobserwujemy jak sobie radzicie w czasie maratonu, na Waszych blogach, albo na instagramie pod hasztagiem #elreadathon2016.

A teraz czas na małe ogłoszenie parafialne.




UWAGA KONKURS

Skoro maraton czytelniczy po angielsku, to i o ksiażce wypadałoby skrobnąć kilka słów w tym języku. Wraz z Kitty organizujemy dla Was konkurs. Waszym zadaniem jest napisanie opinii po angielsku zachęcającej do przeczytania danej książki (bądź jeśli chcecie ponarzekać, obsmarujcie jakąś powieść, droga wolna 😛 ).

Ogólne zasady co do wpisu:
-możecie, ale nie musicie go publikować,
-praca powinna mieć 300-350 słów,
-przedimki (a, an, the) też się liczą,
-skróty (can't, I've itd.) liczą się jako dwa słowa.


Zasady udziału:
-możecie się zgłosić u mnie pod tym postem, bądź u Kitty
-zgłaszać się możecie od teraz do 31.08.
-czas na wysyłkę prac trwa od 10 do 31 sierpnia
-prace wysyłajcie na mail nikaogolnie@wp.pl z tytułem KONKURS ELR
-obswujcie nasze blogi,
-obserwacja fp wedle uznania 😉
-adres wysyłki tylko na terenie RP
-jeśli macie bloga, fanpage, instagrama - udostępnienie banera konkursowego.


Przyznamy dwie nagrody. Kitty jako że lubi kreatywność nagrodzi najciekawszą pracę. Ja zaś jako typowy belfer dam nagrodę za najbardziej poprawny wpis. Czym obdarujemy zwycięzców dowiecie się przy ogłaszaniu wyników, bo chcemy w miarę możliwości spersonalizować nagrody. 😉



Wzór zgłoszenia:
Obserwuję blogi jako:
Obserwuję FB: tak/nie jako
Banner:
e-mail:




Miłego czytania, nie ważne w jakim języku.
Powodzenia i do napisania,
Weronika

2 komentarze:

  1. Czwarty rozdział niedługo zacznę :D Ale chyba przerzucę się na trylogię Study, bo... Alex mnie nudzi :D
    I u mnie znajdziecie listę uczestników :) A zresztą, Weronika, zapomniałaś wspomnieć, że do północy dziś można się jeszcze zgłaszać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, szkoda, że wcześniej nie wpadłam na ten wpis, bo mam w domu mnóstwo książek młodzieżowych po angielsku, za które nie mogę się zabrać od dłuższego czasu przez wszystkie lśniące nowości :/ Ale czekam na Wasze podsumowanie!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)