środa, 28 września 2016

Przerwa od bloga i nadchodzące zmiany.

Witajcie Kochani!

Głupio mi pisać ten post, ale wiem, że zwyczajnie go potrzebuję. W ten sposób będę też w porządku wobec Was. Nie wiem kiedy wracam (ani nie jestem pewna, czy w ogóle wracam). Nie chcę pisać na siłę, bo ani mi to nie wychodzi wtedy, ani nie sprawia radości przede wszystkim. Zaczęłam głównie od książek i przez to sama siebie wpakowałam do worka "blog książkowy", a przyznam szczerze, o ile chętnie piszę o książkach od czasu do czasu, o tyle przez to, że jestem nieco zmuszona teraz do pisania o nich, to się nieco wypaliłam.

Do tego wracam na studia, zaczynam nową pracę i praktyki. Miałam ostatnio troszkę zawirowań w życiu i chcę sobie na nowo wszystko poukładać, wrócić tu i pisać dalej, z tym, że w szerszej tematyce. Co się tutaj pojawi? Nie wiem. Z tego powodu chcę przerwy. W tym czasie będę pisała, szukała swoich tematów, zobaczę co tak naprawdę chcę zrobić z tym miejscem.

Liczę na Wasze zrozumienie. ;)

A póki co, do napisania
Nika

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)