piątek, 10 lutego 2017

TAG Hańba czytelnika, czyli nieskończone serie (które przeczytam)

Był post o seriach, których nie mam zamiaru skończyć, więc będzie też ten o seriach, które zaczęłam, chcę skończyć koniecznie, ale leżą i czekają na moją łaskę. A ja oczywiście zawsze czytam co innego.

Bez zbędnego przedłużania, oto i moja lista hańby:

Trylogia husycka A. Sapkowski
Birkart w wykonaniu Ellaine <klik>. Polecam tę galerię, wspaniała. :)
Taaa... Ostatni tom czeka na mnie od września 2015. Ale spokojnie, zrobię to! Kiedyś. W końcu dla Reinmara trzeba. Przyznam Wam szczerze, że jak Wiedźmina uwielbiam, tak stwierdzam, że trylogia husycka jest jeszcze bardziej dopieszczona. Ale może nie będę się zbytnio rozwodziła na ten temat, za jakiś czas może napiszę kilka słów o całej trylogii.

Sherlock Holmes
Link do artysty <tutaj>
Skończyłam dwie książki z tej serii, nie po kolei w dodatku, ale kto by się tym przejmował? Póki co wychodzi mi jedna na rok, ale 2016 się nie skończył, więc zobaczymy, może nie będzie tak źle. Nie dziwię się ani odrobinkę Marcie z Secret Books, że tak uwielbia Sherlocka. Jego się nie da nie kochać.

Małe kobietki L. M. Alcott
Jo March w wykonaniu Lulu2222
Dopiero wczoraj zauważyłam, że jest kontynuacja serii. Więc jeśli przyjdzie mój czas na ten typ książek, to wiem za co się zabiorę.

Study Maria V Snyder
Tutaj aż takiego wstydu nie ma, dopiero co zaczęłam czytać tę serię. Tylko po co ja się pytam, po co w kółko zaczynam nowe serie zamiast kończyć stare?

Czerwona Królowa
Słyszałam wiele sprzecznych ze sobą opinii na temat tej serii. Wielu mówi, że z czasem Aveyard się rozkręca i jest coraz lepiej, pod wszystkimi kątami. Stwierdziłam, że sama się przekonam i ocenię, mimo że pierwsza książka z serii zrobiła na mnie średnie wrażenie.

Trylogia Mgły
Po trzech latach mi się przypomniało, że jest taka seria. Fani Zafóna, nie bijcie. Wielu twierdzi, że są to książki infantylne, mało ambitne, ale ja się pytam, czego ludzie chcecie więcej od powieści typowo młodzieżowych? Są to naprawdę piękne i przyjemne w odbiorze młodzieżówki. Chyba na początku roku wysłuchałam Księcia mgły, więc teraz został mi Pałac Północy tylko. No właśnie, ciekawe czy moja znajoma wciąż ma moje Światła września...

Cmentarz zapomnianych książek
Więzień nieba czeka już półtora roku, przejdźmy dalej bez zbędnych komentarzy.

Harry Potter
Wykonaniu Grafika
Kolejna świeżo zaczęta seria. No ale... Harry Potter, no... Całe lata czekałam, żeby to ruszyć i się zastanawiam czemu byłam tak durnym dzieckiem, żeby tego nie zrobić. Ale w lutym w końcu ruszyłam cztery litery i idę jak burza! :)


W teorii mogłabym bardziej rozpisać się na temat tych książek, jednak ten post miał bardziej na celu ruszenie mojego sumienia, więc daruję sobie. Osiem serii, muszę przyznać, że spodziewałam się, że będzie o wiele gorzej. ;)

Chwalcie się ile Wy macie serii do skończenia. Tym razem nominuję 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za uwagę. Zostaw po sobie ślad, będzie mi jeszcze milej widząc, że tu byłeś/aś. :)